China Internship Program: Invest In Your Future (Palestra em Inglês)

- Informações sujeitas a modificações. Consulte sempre as atualizações no site.
- Não é permitido "ALUNO OUVINTE".

Este evento, que também será realizado na FEA e na EACH, tem por objetivo divulgar programas de estudo de curta duração em Beijing e Shanghai (China) promovidos pela CRCC Ásia. http://www.crccasia.com.

Máximo 50 alunos.

Prof. Antonio José Bezerra de Menezes Jr., da FFLCH/USP

Jill Richardson (CRCC Asia’s China Internship Program).

Jill Richardson is CRCC Asia's USA Marketing Manager. She is based out of the San Francisco office and works to publicize all of the various China programs that CRCC Asia offers to students and young professionals throughout North American and Latin America. After attaining her undergraduate degree from UCLA in History and Global Studies, she spent a year living in Argentina and Brazil. She is a firm believer that only by spending time living, traveling and working internationally can today's students adequately prepare themselves for a globalized future.

10.09.2012

28.08 a 07.09.2012